Považujeme za důležité, aby si téma vybírali žáci či studenti sami.
Seznam témat pro děti 3.- 5. tříd (.pdf)
1. ON-LINE
-
jak se chovat bezpečně na internetu, na co si máme dávat pozor, když jsme na internetu, na facebooku, na chatu
-
jak komunikovat s někým, koho neznáme osobně
-
jak se můžeme bránit před někým, kdo nám vyhrožuje, na koho se můžeme obrátit, aby nám s tím pomohl
2. KDYŽ CHCI BÝT V POHODĚ
-
jak poznám, že už je toho na mě moc
-
co mi může pomoci, když se necítím dobře, jaké zdroje mohu využít
-
na koho se můžeme obrátit, aby nám s tím pomohl
3. VZTAHY
-
uvědomění si, jaké máme hranice ve vztazích
-
jak se ve vztazích můžeme cítit
-
co můžeme dělat, když se nám chování ve vztahu nelíbí
4. ODLIŠNOSTI
-
v čem se můžeme lišit
-
jaké je to pro nás i pro okolí, když se odlišujeme
-
kde se berou odlišnosti a které z nich (ne)můžeme ovlivnit
5. RODINA
-
jak rodina může vypadat
-
jak se můžeme doma cítit, jaké obtíže mohou nastat
-
co můžeme dělat, když se nám doma děje něco nepříjemného
6. BLOK O LINCE BEZPEČÍ PRO 2. ROČNÍK ZŠ
-
seznámení dětí s Linkou bezpečí
-
předání základních informací o organizacích, které mohou využít
-
práce s vlastní sítí pomoci
Seznam témat pro děti 6.- 9. tříd (.pdf)
1. KDYŽ DOSPÍVÁM
-
jaké to je, když se nám někdo líbí, když s někým chceme chodit, když s někým chodíme
-
intimita a sexualita v dospívání
-
na koho se můžeme obrátit, když máme problémy s láskou
2. ON-LINE
-
jak se chovat bezpečně na internetu, na co si máme dávat pozor, když jsme na internetu, na facebooku, na chatu
-
jak komunikovat s někým, koho neznáme osobně
-
jak se můžeme bránit před někým, kdo nám vyhrožuje a na koho se můžeme obrátit, aby nám s tím pomohl
3. KDYŽ CHCI BÝT V POHODĚ
-
jak poznám, že už je toho na mě moc
-
co mi může pomoci, když se necítím dobře, jaké zdroje mohu využít
-
na koho se můžeme obrátit, aby nám s tím pomohl
4. VZTAHY
-
uvědomění si, jaké máme hranice ve vztazích
-
jak se ve vztazích můžeme cítit
-
co můžeme dělat, když se nám chování ve vztahu nelíbí
5. ODLIŠNOSTI
-
v čem se můžeme lišit
-
jaké je to pro nás i pro okolí, když se odlišujeme
-
kde se berou odlišnosti a které z nich (ne)můžeme ovlivnit
6. RODINA
-
jak rodina může vypadat
-
jak se můžeme doma cítit, jaké obtíže mohou nastat
-
co můžeme dělat, když se nám doma děje něco nepříjemného