Díky společnostem Cisco a ANECT máme novou telefonní ústřednu

Díky společnostem Cisco a ANECT máme novou telefonní ústřednu

V těchto dnech se podařilo po téměř ročním období příprav spustit zcela novou ústřednu, kterou jsme získali jako dar díky podpoře společností Cisco a ANECT. Dodaný hardware a služby mají hodnotu několika stovek tisíc, ale pro samotnou Linku je tato hodnota nevyčíslitelná.

Máme tak nové „srdce“, přes které procházejí všechna přijatá volání.  Doslova na hraně životnosti se podařilo vyměnit telefonní ústřednu, která sloužila 10 let a jen v loňském roce propojila s našimi konzultanty celkem 219 941 dětí. Vzhledem k omezené kapacitě Linky bezpečí jsou důležité i doplňkové funkce nové ústředny, které umožní lépe vyhodnocovat zájem dětí a adekvátně na něj reagovat.

Přes ústřednu jsou spojovány hovory, umožňuje předávání hovorů z tzv. switche (ústředny) na jednotlivé konzultanty a má také mnoho dalších funkcí, které podporují profesionální poskytování našich služeb. Dosavadní ústředna sloužila více než 10 let a byla za hranicí své životnosti. Přitom její výpadek by de facto znemožnil pokračování služeb a po 20 letech nepřetržitého provozu hrozilo, že se k nám žádné dítě nedovolá.