Co o nás říkají naši partneři?



Nadace O2   „Posláním Nadace O2 je přispívat k zlepšování podmínek zdravého rozvoje dětí, dospívajících a mladých lidí. To je také důvod, proč se na realizaci projektů Linka bezpečí podílíme od jejich samotného začátku. Věříme, že nejúčinnější pomocí je poskytnout to, co umíme nejlíp, tedy zprostředkovat komunikaci a porozumění mezi lidmi díky využití telekomunikačních technologií a služeb,“ říká Ctirad Lolek, předseda správní rady Nadace O2.
 
CSOB_c.png   „Uplatňování principů společenské odpovědnosti je pro ČSOB nedílnou součástí její firemní DNA. Proto jsme velmi rádi, že můžeme být již 5. rokem generálním partnerem právě Linky bezpečí, která pro nás představuje tradiční, profesionální a důvěryhodnou společnost s dlouhou historií, tedy partnera, kterému budeme rádi nablízku a jeho klientům ku pomoci,“ říká Jitka Švejcarová, specialistka společenské odpovědnosti skupiny ČSOB.
 

ahasware.png
 

"Nejdůležitějšími vlastnostmi, kterými se lidská společnost vyznačuje jsou: solidarita, obětavost, laskavost, soucit se starými, nemocnými, slabými a s dětmi. Když jsme se v AHASWARE zamýšleli nad tím, koho a jakým způsobem podpořit, byla právě tato kritéria tím, co určovalo náš výběr. Linka bezpečí je spolek, který svou obětavou a namáhavou prací pomáhá těm nejpotřebnějším – dětem, a tak plně naplňuje hodnoty, které chceme podporovat a rozvíjet. Jsme hrdí na to, že od roku 2003 můžeme být partnery tak potřebné organizace, jakou Linka bezpečí je,"  říká Martin Pavlíček, ředitel společnosti AHASWARE.


mazars-logo.png
  „Pokud chtějí být v dnešní době společnosti napříč obory globálně úspěšné, nestačí jen vykazovat zajímavé hospodářské výsledky, ale musí být aktivní i na poli společenské odpovědnosti. Pro naši společnost je globálně ve všech 79 zemích, kde působí, ochrana dětí a jejich práv jednou z priorit v oblasti společenské odpovědnosti.  Linka bezpečí je naším významným partnerem a její výsledky nás dlouhodobě přesvědčují, že naše podpora je nepochybně vynaložena správným směrem,“ říká  David Pilař z oddělení marketingu a komunikace firmy MAZARS.
 

Sprinx-Doers-Logo.png
  „Každý den stojí za to se usmát. A pokud ne, je potřeba to změnit! Sprinx Systems se dlouhodobě snaží být společensky odpovědnou firmou, která není lhostejná k lidem ani prostředí kolem ní. Proto nás velice těší, že můžeme přispívat také dětem a mladým lidem ve spoluprací s Linkou bezpečí, která jim pomáhá nejen v obtížných životních situacích, ale i při jejich každodenních starostech a problémech,“ říká Jiří Čáp, ředitel společnosti Sprinx Systems.
 

pwc-logo-EB9FE5DB8C-seeklogo-com.png
  „Rádi jsme pomohli Lince bezpečí a rádi pomůžeme i v budoucnu. Víme, jak je důležité být na příjmu, když někdo spoléhá na naši podporu,“ říká Pavel Heřmanský, manažer Marketingu a komunikace společnosti PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.